Kitap Serileri

Merhaba,

Books about racial discrimination become best-sellers as US ...
eger güzel  bir Hikaye icin bir Kitap yetmiyorsa, sizde  benim gibi Seri halinde okuyun. Hikaye, her cikan Kitap da devam ediyor, dizi gibi hayalinde canlaniyor. Seri Kitaplar okumaya bayilirim, sebebide 'bitmesin, bitmessiiin' diye dedigim icindir.


Bella und Edward: Bis(s) zur Mittagsstunde: Amazon.de: Meyer ...

Twilight - 2005-2008

lise zamaninda tenefüslerde heyecanla okudugum Kitaplar. Ah dilleri olsada anlatsalar, kac kere okudugumu. Edward ve Bella arasinda gecen imkansiz ama mükemmel ask Serisi. 3. cü Kitaptan nefret etsemde, bayilarak, Edward'a yanik bir insan olarak tavsiye edebilecegim Seri. Gecenlerde yine okuyayim dedim ama artik yaslanmaktan midir bilmem, cok basit geldi bana.

Philippa Gregory's Tudor Court Series.... really interesting way ...

Philippa Gregory  Kitaplari 

Tarihi Romanlari okumaya bayilan birisi olarak, en sevdigim yazar olan Philippa Gregory'nin Kitaplarini, siddet ve hiddetle tavsiye ediyorum. Tabii ki tüm hikayeler Ingilterede geciyor, Karakterler gercek  Hikaye ve en önemlisi hepsini Kadin bakisi ile okuyorsunuz. Yani gelmis, gecmis Ingiltere Kralicelerinin cogu bu Kitap da. Bi bakmissin, onlarda aslinda bizler gibi hayatta kalmaya calisan, erkek egemenliginden kacan, aci ceken Kadinlar. Game of Thrones'lar halt etmis. Tudors ve Gül Savaslari bu yazarda. Hatta o kadar begenildi ki, Kitaplarinin bazilari film ( The other Boleyn Girl, Tudors, The White Queen.).

Die Tribute von Panem 1: Tödliche Spiele: Amazon.de: Collins ...


The Hunger Games - 2008-2010

eger bu Kitaplari okumadiysan ve sadece filmleri izlediysen cok sey kacirdin demektir. Okuyanin hayal gücü ile yasayan Kitaplar. Ne zaman artik zenginlerin daha zengin ve fakirlerin daha fakir oldugunu düsünsem aklima bu hikaye gelir ve aslinda ne kadar dogru oldugunu anlarim. Zengin birinci bölge ve eglence olsun diye her yil, her bölgeden secilip, birbiri ile aclik oyununa giren gencler. Su an ki Dünya düzeni degil mi? 

Pucca Kitapları Yeni Çıkan, En Çok Satan & Okunan Kitaplar - n11.com

Pucca Günlükleri

yerli Kitap cok tercihim degildir cünkü basit Türkce den o duygular bana gecmiyor ama Pucca benim icin cok farkli. Twitter da gizli bir sekilde hayatindan kisitlar paylasirken yazmaya basladi. O kadar komik  anlatiyor ki basina gelen olaylari, okurken kahkahalara boguluyorsunuz. Evet küfüler mevcut, evet oturup Dünya'yi sorgulayacak Kitaplar degil ama cerezlik, eglenmelik Kitaplar. 


Kocan Kadar Konus Serisi

iki Kitapdan olusan komedi Kitaplar. Belli bir yasa gelip evlenemeyen Kadin Kitabi. Eger Kocan varsa sende varsin denilen topluma ait, bizden bir Kitap. Kesinlikle okunmali.

Fifty Shades 1. Of Grey

Fifty Shades of Grey 

...evet, itiraf ediyorum. Okudum! Hemde daha büyük itiraf: defalarca ve severek okudum. Sex dolu bir Kitap ama icinde aslinda bir konu var. Anne ve Babanin aslinda bir insanin hayatini nasil mahveder olayi var, tabii bu kismi görüp, okumak istiyorsan. Maalesef bu Kitapi okumak 'günah' sayildigi icin, yatak odasina saklama geregi duyuyorum. Cevremde herkes okumustur ama hala 'aaa sen böyle pis seyler mi okuyorsun, yahhhhh bence cok sacma, sadece sex olan, ayip ve günah bir Kitap.' diyip elestiriyorlar. Vallahi ben okudum, hemde severek, okumak isteyenlere de tavsiyede bulunurum.



Kommentare

Beliebte Posts