Gong Hyo-jin' den inciler:)


Merhaba,

tam Kore dizisi Post'u yazarken aslinda Gong Hyo -Jin icin ayri bir baslik acmam gerektigini fark ettim, bu mükemmel oyuncudan incileri siraladim.

Bu kadini ilk izledigimde insanlarin bu Kadin da neyi bulduklarini bir türlü anlamamistim, bende de cogu insan da oldugu gibi 'aaa o kadar güzel de degil yaneee' diye bir düsünce olusmustu, taaa ki dizilerini izleyip kadina asik olunana kadar.

Iste sizin icin inciler, elimden geldigince az  ve kisa yazmaya calistim, sizi bunaltmak istemem:


Bildergebnis für when the camellia blooms

When the Camellia Blooms - 2019

Bar acip, cocugunu büyütmeye calisan ve bir seri katilden kurtulmaya calisan bir kadinin hayatini izliyoruz. Polis beyimiz var, hanim kizimizi o kadar saf bir sekilde seviyor ki, o güldükce siz de gülüyorsunuz, o kizimiz icin cabaladikca siz bi 'ayhhhh bende istiyorum' diye kücük bir kiz cocuguna dönüyorsunuz. Oyunculuklar 10 numara bes yildiz ki bu kizimiz hangi dizide oynasa ben bi hayran kaliyorum.

Bildergebnis für don t dare to dream

Jealousy Incernate - 2016

Meme kanserine sadece kadinlar mi yakalanir?
Bu dizide tam da bu konu ele aliniyor, yine bizi güldürken düsündüren, fedakarligi gösteren ve aslinda nerdeyse hic ele alinmayan bi rahatsizligi ve bunun yüzünden insanlarda ki kaliplardan kurtulmaya calisan spikerleri izliyoruz. Kanser olan bir kisi Haber Spikerligi yapabilir mi?
Bence bunu kesinlikle izleyip, sorunun cevabini bulmalisiniz.


Bildergebnis für It's Okay, That's Love


It's Okay, That's Love- 2014

Kitap Yazari ve Psikiyatrist bi kadinin hikayesini izliyorsunuz. Sizce Terzi kendi sökügünü dikebilecek mi? Iste tam da bu dizide kacirdigimiz kücük detaylarin aslinda ne kadar da önemli oldugunu ve insan hayati kurtarabilecegini görüyoruz. O kadar ince düsünülüp yazilmis bir hikaye ki izlenilmesi gereken bir yapi.


Bildergebnis für The Sun of My Master

The Sun oy My Master -2013

bu dizisi tabii ki diger 3 dizi gibi size önemli bir katkida bulunmuyor ama tabii ki muhtesem oyunculugu ile gözlerimizi kamastiriyor, cok saf ve huzurlu bir sekilde izleyebileceginiz bir dizi. Izleyecek birsey bulamiyorum ama zaman gecirmek istiyorum diyorsaniz kesinlikle tavsiye edilir.

Bildergebnis für The Greatest Love

The Greatest Love -2011

ve tabii ki bu dizi, Gong Hyo - Jin ile tanismam ilk bu dizi izle basladi. Ünlü bir insan ile ask nasil yasanir? Bu dünya ne kadar gercekcidir? Bu sorulara cevap ariyorsaniz bu diziyi izleyip icinizi isitin. Eglenceli, duygusal, saf ask ile dolu bir hikaye. Bu dizi olmasaydi böyle güzel bir Oyuncu ile tanismayacaktim. Siddetle tavsiye edilir.

Bakalim bizi/beni hangi güzel diziler ile sasirtacak Gong Hyo- Jin, merakla bekliyorum:)

Kommentare

Beliebte Posts